Elke week op zaterdag

09.00  - 12.30 uur
Locatie:
 Ichthuskerk

Vanaf 9 juli tot en met 20 augustus is er iedere dinsdag- en zaterdagochtend tussen 9.00 uur en 12.30 uur snuffelmarkt.
Er is weer van alles en nog wat te koop: boeken, speelgoed, kleding, huishoudelijke artikelen, curiosa, gereedschap, noem maar op! En dat voor zeer schappelijke prijzen.
Voor de handwerksters: er zijn ongeveer 250 verschillende tinten DMC borduurzij en die kosten slechts € 0,50 per strengetje. Ook zijn er natuurlijk weer de door de dinsdagochtendgroep gemaakte artikelen zoals (kraam)cadeautjes, sokken, stola’s en wenskaarten.
Kom gerust een paar keer kijken of er iets van uw gading bij is, er is namelijk voldoende voorraad om telkens weer aan te vullen.