PKN
Ichthuskerk Voorthuizen

Goede Doelen Maaltijd

De Goede Doelen Maaltijd is een initiatief van de leiding en de jongeren van het Eetcafé.

'Iets voor een ander betekenen' is hét uitgangspunt van deze maaltijd; gemeenteleden worden uitgenodigd tegen een vergoeding aan deze maaltijd deel te nemen.

Het is hard werken voor de jongeren om voor enkele tientallen deelnemers een complete maaltijd te serveren. Ook gemeenteleden kunnen hun steentje bijgedragen door vooraf klaar gemaakte gerechten mee te brengen.
Tenslotte wordt deze activiteit door Voorthuizense ondernemers gesponserd,

De jongeren bepalen per keer welke bestemming de opbrengst van de maaltijd krijgt.

link
Uitzending Ichthuskerk

Wijde kerk

groene kerk

wereldwinkel

.

CONTACT
Als u vragen, opmerkingen of kopij heeft, kunt u mailen naar
info@ichthuskerk-voorthuizen.nl,

Foto's op de website
Er kunnen foto's op de website worden gepubliceerd, waarop u duidelijk herkenbaar bent. Indien u daartegen bezwaar heeft, kunt u dat melden via info@ichthuskerk-voorthuizen.nl, waarna de desbetreffende foto zal worden verwijderd.