Predikant Predikant
Op zondag 3 juli 2022 hebben wij als Ichthuskerkgemeente afscheid genomen van onze predikant ds. Peter Breure.
Ds. Breure zet zijn werk als predikant voort in de gemeente van de Ontmoetingskerk te Rhenen.
Vandaar dat de functie van predikant bij ons op dit moment 'vacant' is.

Onderstaande karakterisering van de Ichthuskerkgemeente is van Peter Breure.

"De Ichthuskerkgemeente wil een open geloofsgemeenschap zijn waar plaats is voor zoekers en vinders, waar je vragen mag stellen en soms even het antwoord niet weet. Het vraagt om lef geen pasklare antwoorden te hebben. In de Ichthuskerk hebben we dat lef. We ontmoeten elkaar op zondag en door de week. We delen op die momenten ons leven en onze verhalen. Want daar waar mensen hun (levens)verhalen delen, waar ontmoeting plaats vindt, komt ook God mee. We delen verhalen om onze ervaringen een plek te geven en weer verder te kunnen. God gunt het ons, dat we mens zijn met elkaar."