Dinsdagochtendgroep Dinsdagochtendgroep

Op de bazaar, die op de laatste woensdag van november wordt gehouden, en tijdens de jaarlijkse rommelmarkt worden de gemaakte handwerkspullen verkocht.

Bezoekers zijn altijd welkom. Zoekt u een leuk cadeau voor iemand, kom dan gerust eens even kijken. Uw cadeau kan dan ook netjes worden ingepakt. Heeft u zin om samen met anderen gezellig te handwerken. Ook dan bent u van harte welkom. U mag natuurlijk ook gewoon een kopje koffie komen drinken. Voor de kosten hoeft u het niet te laten; een kopje koffie kost slechts één hele euro.

De klusgroep kan ook altijd nog versterking gebruiken; er is genoeg te doen. Houdt u van klussen, kom dan eens kijken.

Heeft u nog vragen, bel dan met Mary van Asselt: 0342-471499
Mailen mag ook: maryvanasselt@upcmail.nl.