Ichthuskerk Voorthuizen

Gemeenteavonden Gemeenteavonden
Er is op de gemeenteavond van 2 december jl. veel nagedacht over hoe we kerk kunnen zijn met minder leden en een minder robuuste organisatie. Veel inzichten zijn op de gemeente-avond in groepjes van drie of vier besproken en gesorteerd op het belang van de inzichten voor de Ichthuskerk. Sommige inzichten werden veel vaker aangewezen als belangrijk dan andere.
Vanaf 27 december 2022 vindt u een overzicht van de inzichten op de website.

link
Uitzending Ichthuskerk

Wijde kerk

groene kerk

wereldwinkel

.

Als u vragen, opmerkingen of kopij heeft, kunt u mailen naar
info@ichthuskerk-voorthuizen.nl,

Foto's op de website
Er kunnen foto's op de website worden gepubliceerd, waarop u duidelijk herkenbaar bent. Indien u daartegen bezwaar heeft, kunt u dat melden via info@ichthuskerk-voorthuizen.nl, waarna de desbetreffende foto zal worden verwijderd.