Koffertjesproject Koffertjesproject

De inhoud bestaat uit een spel, een cd met liedjes om naar te luisteren, een prentenboek, een kinderbijbel, een boekje met gebeden en voorwerpen om met kinderen te bidden.
Ieder “Ichthuskoffertje” heeft zijn eigen charme en de koffertjes zijn helemaal aangepast aan de leeftijd van uw kind. Zo krijgt u de gelegenheid om op een speelse manier met elkaar rond kerk en geloven bezig te zijn.

Het koffertje wordt uitgeleend via de jeugddiaken:
Hans den Holder
Telefoon: 0342-471320